Lilla Maja Skulle På Maskerad I Pyjamas...

Maja var bjuden på Pyjamas/Maskerad party så hon ville vara ett djur i ansiktet så vem fick då äran att fixa henne? Jo det vart så klart  jag och hon ville vara ett lejon o när man vet att man ska göra nått så exakt som ett lejon o inte har så mycket fria händer så vart min första tanke hur tusan ser ett lejon ut??? Men efter jag tänkt lite så kom jag ändå inte på hur jag skulle göra men jag börja och sen körde jag bara på och de vart som det vart.. Men hon fick iaf många kommentarer o de va ju tur det :) Så vad tycker ni??


Kommentarer
Postat av: Elina

WOOOOOW!! As bra ju.

2010-09-19 @ 23:38:47
URL: http://elinagallardo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0