Flätor i tusen !!!

Ja de va precis det våran lektion handla om i dag fast inte tusen utan 10 olika. Och jag fattar inte hur någon kan ha kommit på dessa fläter. Denna person måste ha haft sjukt tråkigt liv som sitter o flätar. Ja men de är ju bara o öva o sen sitter det nog o man kan det. Har föresten glömt o säga att jag pluggar inte bara Master make up artist utan även hår stylist. Såå jävla roligt :)

Glömde tyvärr kameran i morse o när jag gåttt halv vägs så orka jag inte springa hem o hämta den. 
Men i morgon har vi dramatisk o glamour lektion så då får jag verkligen inte glömma kameran. så jag lovar er lite bilder i morgon :)

Nu ska jag sova så pusss o go natt !! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0