whats in my mind?

Som många av er vet så har ju min syster åkt till Canda i 2 månader. Det kunde man aldrig tro för 1 år sedan. Men jag är glad för hennes skull o hoppas att jag snart har pengar o tid att åka dit. Kanske kan jag jobba där som make up artist? Ja de vore ju grymt. Jag sitter även o tänker på att det snart är jul lr inte riktigt snart men det är bara 2 löner kvar o då ska man ha hunnit köpa alla julklappar. Så från min sida ser det illa ut. Ja har ju inte lilla släkten så det blir ju svårt att hitta bra presenter till alla. Vad tänkte jag mer på? Jo just det halloween är det ju snart o idag köpte jag en kläning så måste bara komma på vad jag ska vara o köpa lite mera saker :) gud vad jag längtar till Halloween alltså, andra år har jag inte direkt bryt mig om det men nu när man ska klä ut sig o sminka sig med de vi lärt oss i vecka så kommer detta halloween äga :) Ja det var ungefär det jag hade på huvudet just nu :) Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0