Special Effekter :)

I dag hade vi en till lektion med speical effekter o det var grymt jävla roligt. Har tagit många kort men vet inte hur man lägger upp bilder nu mera så om någon vet berätta fast jag vet inte nu om jag gjorde rätt men de va ett väldigt komplicerat sätt :) Ja på denna bild har jessica gjort ett sår på mig. Det va inte det lättaste. Mycket jobb o små pill men till slut vart det kanon äkligt :) Jaja hoppas bilden kommer med annars gör jag ett nytt försök i morgon o lägger ut ännu mera bilder från i dag:) i morgon har vi hår lektion inte speciellt roligt att se kort ifrån men jessica ska nog göra en avangard frisyr på mig så jag tar med kameran :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0