More crape things

Ja i går visa jag ju er hur jag såg ut efter att siv lekt med mig, så i dag får ni en bild ¨på det jag gjorde på carro. Ja kände i dag att jag skulle bjuda på en bild bomb men jag fattar inte hur man gör. var as glad igår när jag jag fick upp en bild efter mycket om och men. o dagens problem är hur man lägger upp flera. Jävla skit blogg.se Ja som ni ser på bilden så har vi riktigt roligt denna vecka på skolan. I morgon har vi mera special effekter skoj skoj o sen ska jag göra drag queen på en kille o ska försöka få honom att ställa upp på kort så ni får se:) Pusss

Kommentarer
Postat av: ronja

när du skriver ett inlägg, så har du en rand ovanför det du skriver, me en massa ikoner. en av dom tror jag att de e ett träd på(?) de e bilduppladdningsknappen, tryck där, tryck browse/bläddra, välj den bild du vill ladda upp, tryck ok, sen kryssar du i om du vill att bilden ska visas som stor eller miniatyr, tryck sedan på ladda upp :P

hoppas de funkar!

2010-10-26 @ 21:07:55
Postat av: Svar till Ronja

Tack gumman. Men jag gjorde så förut men nu har det där jävla trädet försvunnit. Nån jävle måste ha sågat ner de lr någe :)Hela den där raden med verktyg typ är bort. Så jag vet inte alls hur jag ska gör.

2010-10-26 @ 23:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0