Min dag !

Ja nu har ni fått lite bilder o förlåt att de blir flera inlägg men har ännu inte lyckats få till det där o lägga in flera bilder i samma inlägg. Ja i natt sov jag så grymt dåligt, har fått så ont i ryggen o feber så för tillfället är ipren min bästa vänn. Men de va bara o kliva upp o gå till skolan ändå. Börja med teori o sen fick vi leka lite :) Roligt att känna att vi har haft lite dagis nivå denna vecka med allt lek o klett :) Efter skolan drog jag o sofie på stan för att köpa lite mer saker för halloween o sen åt vi kebab på världens godaste ställe, Mummss :) Sen drog jag hem var helt slut i kroppen o kall svettades så har legat o vilat lite o nu ska jag nog se en film :) Ja hoppas morgon dagen går fort så det får blir lördag snart :) Längtar !! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0