Super trött Onsdag

Ja gud va trött jag varit hela dagen huvva ligen :( I går kväll så jobbade jag en kvälls tur på sjukhuset och vi har de så lugnt o skönt nu. Så jag fick flexa hem vid halv 8 och de har inte hänt på hela sommaren.

Så när jag kom hem så va fia o kim här o dem hade inte ätit middag så vi drog ner på stan o åt kebab :)
sen gick vi till royal o gratta Bella o Johan som fyllde år. Sen drog vi hem.

Men då fick man inte sova Kim som har haft kraftig näsblödningar i flera dagar o flera gånger per dag börja blöda runt kl 2 och var även väldigt illamående o yr o skakig så då vart jag väldigt oroligt eftersom hon förlorat mycket blod så jag ringde sjukvårds rådgivningen o hon sa åk in på akuten om de inte slutat inom en kvart så efter hon blött i 25 minuter drog vi dit men lagom där så sluta de blöda o de ända den sa var att hon måste blöda för att dem ska kunna göra något. Jävla idioter alltså dem fråga inte hur hon mådde lr hur långe hon blött lr hur ofta.. Fan inte nått fråga hon den okunniga människan !!!!

Sen var de bara att åka hem o eftersom jag visste att kim va så dålig så kunde jag inte sova alls så sen vid halv 7 när väckar klockan ringde så var de bara att dra o jobba. Att vara vaken i 36 timmar i sträck är fan inte roligt :(

Ikväll ska vi på kalas hos Johan och de ska bli så himla roligt o goa fia ska med oxå :)

Pussss Pussss Jo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0