Sorry...

Förlåt för dålig uppdatering men har varit mycket med skolan o så har internet strulat så har inte haft tid o ork att fixa det. Men nu hoppas jag att det funkar så jag hinner skriva lite :)

Ja den här veckan har varit väldigt intensiv i skolan, mycket o göra o mycket att komma ihåg. De är inte bara att sminka en gång o så kan man det utan de är mycket övning mycket teori men mest praktik.

I dag hade jag andrea som model en barndoms kompis som bor här i sthlm o det var jätte roligt att få sminka henne :) Just i dag hade vi shinning kvälls make up som är den starkaste kvälls makeupen men mycket o starka färger. Jag tog självklart kort men kortet vart för ljusa så hennes smink syns knappt :(
I måndag hade vi naturell make up o då sminka jag Lana en tjej i klassen och kommer aven lägga upp bild på henne :)

I mkorgon åker jag till eskilatuna för att få träffa lilla Mellanie igen gud vad jag saknat henne :) men jag ska även jobba på sjukhuset 2 nätter sen träffa Emma o även sminka Linda och fixa mormors naglar. Så de är mycket som ska hinnas på den helgen så den kommer nog kännas kort :) Sen vill man ju även hinna umgås med resten av familjen medans man är hemma men de blir som det blir :)

Nu kommer en bild på Lana där jag gjorde Naturel Make Up. En sminkng som knappt ska synas man ska bara se
naturligt vacker ut. vad tycker ni?



Här är en bild på Andrea som jag gjorde en Shinning Kvälls Make Up på, tyvärr är ögonskuggan inte lika stark som i verkligheten. Denna make up ska vara för fester o krogen. Passar det för de?



Det var lite jag hade att erbjuda i dag :) I morgon har jag hudvård och medicinsk make up låter riktigt spännande :) Är grymt tacksam för kommerntaren om vad ni tycker :)

Kommentarer
Postat av: sofie.

snyggt joanna! :)

2010-08-19 @ 17:22:10
URL: http://so0fie.blogg.se/
Postat av: elina

wooooow :)

2010-08-19 @ 20:26:15
URL: http://elinagallardo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0