Söndag igen...

Ja nu e det söndag igen o de betyder att jag ska till sthlm ikväll o att de är skola i morgon.
I morgon ska jag ha Söta Jessie som model o jag ska vara hennes så vi ska ta massa kort så ska ni få se.

Men förmodligen så åker jag till sthlm i morgon bitti istället o har en mys söndag med familjen o ser tv4 filmen. Fast de beror på om pappas bil är full lr inte. Men jag åker hellre tåg än bil till sthlm.

Helgen har varit väldig bra har inte jobbat en ända dag bara fått vara ledig o förkyld så skönt, nästa helg blir det 2 nätter känns inge roligt kan inte hitta på nått skoj på kvällarna. Men men lite pengar vill man ju ha.

Men just nu längtar jag tills i morgon för att få träffa jessie igen :) och självklart dem andra oxå.

Nu ska jag umgås lite med systrar o mellanie <3

Pusss

Kommentarer
Postat av: Jessica von Siivers

SÖt du är gumman!

Hahaha mm såååå fina vi blev idag ;) tsss PUSS

2010-08-30 @ 16:29:55
URL: http://sivanotamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0