Mys med Mellanie <3

I dag på skolan hade vi hudvård o de va grymt skönt, vi gjorde på varandra. Först rengöring sen peeling sen mask gud va fantastisk ansiktet känns. så jag var tvungen o köpa det paket och ska köra de varje dag nunär man ändå har lite åldersnojja så kanske de är dags o börja :)

Sen efter skolan så åkte jag direkt till eskilstuna, längtade som tusan efter mitt älskade lilla syskon barn :) och va söt hon är jag dör verkligen. Så låg i soffan o gosa med henne <3

Sen var de dags o dra till mamma där de bjöds på spagetti o köttfärssås mummssss :)
sen kom emma o jag har gjort ansikts rengöringen på henne sen gjorde jag en shinning kvälls sminkning bara för att öva. sen en as fräck ögonskugga med svart o grönt :)

Jaja nu ska jag gosa med Emma vi ska dra till henne o se skräck film :


Pusss Pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag kikat in å läst i din blogg, det var skoj det;) Puss puss

2010-08-20 @ 01:29:49
Postat av: Mellanie

De va så gosigt att du kom och kramade mej moster :)

2010-08-21 @ 19:50:39
URL: http://elinagallardo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0