Härliga Fredag och 3 dagar kvar <3

Ja nu är det fredag o jag börjar bli riktigt nervös nu inför skolstarten på måndag men de ska bli så himla underbart att få komma bort från Eskilstuna men kommer saknar familjen o visa vänner :( Och även få testa på något nytt och att få bo i sthlm ska bli så himla mysigt.

Men helgerna kommer jag att spendera i eskilstuna. Eftersom att jag väldigt snart blir moster och jag längtar ihjäl mig, hoppas lillen kommer snart <3

Snart ska jag till mormor där vi ska grilla o bara ta de lugnt o ha de mysigt :) Längtar även till i morgon då hela familjen ska vara i sundbyholm o vi ska fira alla som fyllt år o åka lite båt o äta lite :)

Tyvärr får ni inga bilder idag ser ut som skit :,(

Kommentarer
Postat av: Tina F

du är alltid vacker älskade joanna :)

2010-08-06 @ 22:11:10
URL: http://tiinaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0