Första dagen på make Up Institute !!!

Ja i dag var min första skol dag :) och de va verkligen spännande och väldigt mycket att ta in o försöka komma ihåg. I dag fick vi veta allt om skolan och vad som förväntas o vad som ska göras för att bli godkänd. Men jag bara längtar till att få komma igång med sminkningen och all teori :)

Vi fick även kläder i dag och den stora smink väska som jag knappt kan sluta kolla i vill bara testa alla sakerna.. Är som ett barn just nu :)

Här kommer lite bilder, bilder från skolan kommer nån annan dag hade inte så mycket roligt att ta kort på där :)
















Så där då har ni fått sett mit nya smink :)

Kommentarer
Postat av: elina

Åh, min födelsedagspresent :D TAAAACK

2010-08-09 @ 22:47:31
URL: http://elinagallardo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0