Hur stor är igentligen skillnaden...

Ja i dag hade vi marknadsföring låter inte speciellt roligt men nödvändigt. Just nu funderar jag massa på vad jag ska ställe in mig på att jobba med efter utbildningen. Det som lät mest lockande va ju det där man kännar mest pengar :) Fast det var inte bara för pengarna som locka utan även det roliga i just det jobbet o det är ju en stor bonus att känna bra o även älska det man gör. Då känns det inte lika mycket som ett jobb :)
Men de jag ska satsa på mest är sminkning inom film o modevisningar. Och i just dem är det inte bara en vanlig sminkning utan det är ju så olika så de går inte att förklara men jag längtar som tusan :)

Iaf så efter teorin så sminka jag Sofie men jag han inte ta kort på henne men hon tog bara bort sminket från halva ansiktet så ni ska få se skillnaden :)
Sminkningen skulle vara Naturel så därför är den inte speciellt rolig :)


Sen satt jag i går kväll o fixa håret på min hår docka som jag måste skaffa ett namn till men kommer inte på något bra. För jag kan inte kalla henne dockan??
Iaf gjorde en enkel frisyr bara för att fördriva tiden så här har ni resultatet :)


Det var lite jag hade att erbjuda i dag :) Nu ska jag hoppa in i duschen sen ta en stor alvedon för jag har jätte ont i munnen för min visdoms tand är på väg :( Buhuuuu

Helgen är proppfull med tråkiga o roliga händelser men de skriver jag om sen :)

Puss o Go Nattt

Kommentarer
Postat av: elina

Va duktig du är och skriver så pass mycket nu :)

I Like :)

2010-09-23 @ 10:14:54
URL: http://elinagallardo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0