Feels like home to me...

Ja sitter nu hos mamma o har precis duschat o ser att det verkligen öser ner regn.. Jag älskar regn så länge det inte förstör min dag :) Men i dag kan inget förstöra mig dag :)

Ikväll ska jag och Emma slå på stort och det ska bli så underbart roligt :) Vi söker nya ställen för att ha skoj vi både är grymt less på Eskilstuna och har gjort en pakt :) Och blir det illa i kväll kommer vi behöva flytta till den ensamaste platsen i afrika :)

Är inte Sthlm min stad så blire flytt utomlands. Känner att jag bara vill kräkas på eskilstuna just nu. Här kan man bo när man e 40+ men innan det känner jag att jag måste se vart mina vingar tar mig så here we goo :)

Ja ni kanske inte fatta mycket men än vacker dag gör ni det :)

Hoppas alla får en fantastisk helg och jag ska njuta av den och sen börjar en ny vecka på skolan och jag längtar redan. Trodde inte man kunde längta till skolan.. Men har man hittat rätt så kanske de är så här man känner sig.

Pussss

Kommentarer
Postat av: anna

åh de låter huuur roligt som helst :)

Får du csn-lån för de? Jag har alltid

varit intresserad av att gå något liknande,

hur länge läser du ?:)

2010-09-17 @ 20:35:26
URL: http://annanilsen.blogg.se/
Postat av: Till Anna

Ne den är privat så måste betala allt själv. Den är 20 veckor. Tror inte du ångrar dig om du väljer att plugga till det :)

2010-09-18 @ 12:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0