Brud Uppsättning....

Ja idag var det prov på bruduppsättningen. Jag klarade frisyren men fick inte godkänt för att jag hade gjort frisyren på en docka. Jag vart så irreterad för jag visste inte ens det och det fick jag veta när jag så gått som var klar. Men jag fortsatta göra klart frisyren och här har ni resultaten.





Så där nu har ni en bild på min bruduppsättning. Det är en väldigt svår frisyr att göra så man måste öva jätte mycket, men detta var första gången jag gjorde den.

Nu ska jag ut o springa har ett lite viktminsknings mål innan skolan e slut så hoppas jag klarar det :)

Pusss

Kommentarer
Postat av: elina

Men Joanna!!!! fan va bra du är då:) Vill du fixa mitt hår till begravningen?

2010-09-21 @ 22:20:51
URL: http://elinagallardo.blogg.se/
Postat av: Till Elina

Offcourse :)

2010-09-22 @ 21:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0