Väntans tider...

ja att sitta och vänta o vänta är inte så roligt även fast man väntar på nått roligt :) sitter o bara väntar på att telefonen ska ringa o höra att man blivit moster. hoppas allt går bra för elina o johan o lilltuss och jag hoppas du snart är ute lilla vänn. Hela familjens tankar är hos er o vi längtar alla efter att få se dig så kom ut nu, du har varit där inne länge nog nu :)

För tillfället är jag hundvakt åt storebror ruff och han o jag ska sova lite middag nu eftersom jag ska jobba natt på sjukhuset :) men är alldeles för spänd så vet inte alls hur de kommer gå. men förmodligen kommer jag nog kunna hålla mig vaken i natt av spändhet lr lycka av att blivit moster :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0