Tisdagens Tokigheter !!

Ja som jag skrev i går så skulle jag o Kim på kina o sen bio men de vart ingen bio. Vi mötte sötaste Fia o gick på Kina sen åkte vi på willys o handla saker för att göra en tårta till Johan som fyller 21 år i dag :)

Ja så vi gjorde en riktigt snygg tårta måste jag säga men väldigt mycket kärlek :) Sen vid halv 12 på kvällen cykla vi till han o stod utanför hans fönster. När sedan klockan slagit 00:00 så börja vi sjunga "Ja må han leva" och han vart så överraskad :)



De va min kväll i lite bilder :)

Kommentarer
Postat av: elina

Lägg upp stora bilder :)

Va fin tårtan va :) varför bjöd du inte familjen på en sån?

2010-08-03 @ 14:50:26
URL: http://elinagallardo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0