Måndags Mys :)

I dag har hela dagen gått åt till o jobba men de har varit roligt har de för tillfället lungt på avdelningen förmodligen för att alla barnen inte är ute i regnet o lyckas göra sig illa. Men glad är jag för de, barn borde inte få ligga på sjukhus urscchhh. 

Snart ska jag o Kim iväg på stan o inhandla en födelsedags present till Johan som fyller år i morgon.
Sen ska vi gå på kina resturang o sen på bio o se twilight.. Riktig mysig måndag :) Snart drar mamma o småsyskonen iväg på tält semester i några dagar så jag o kim har ff ett par dagar :)





Än har jag inte blivit moster men jag hoppas den lillatussen snart kommer ut, för nu har jag väntat länge på att få krama om den lilla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0