Brud Uppsättning

I dag på skolan hade vi brud uppsättning. Och det såg inte speciellt roligt ut. Det va skit svårt. Men i morgon efter lektion ska jag stanna kvar och öva att göra den på någon frivillig :)

Så kort kommer i morgon hur bra det än blir men här är en bild på hur min lärare gjorde den. Och jag gissar att jag inte kommer lyckas lika bra men de är ju bara att försöka.



Ska bli duktigare att uppdatera och lägga ut bilder :)
Och om det är någon av mina läsare som vill komma och vara smink lr hår model så säg till det behövs :)

Pusss


Kommentarer
Postat av: Anna N

Joanna, vad går du för något? :)

Ser huur roligt ut som helst!

2010-09-16 @ 19:29:40
URL: http://annanilsen.blogg.se/
Postat av: Till Anna

Jag går en make up artist och hår stylist skola i sthlm. Och det är hur roligt som helst :)

2010-09-17 @ 12:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0