A can show you a whole new world..

Allt som handlar om smink och hår är så nytt för mig men har ändå blivit nått som känns så jag. Hur kan jag ha missat att det är just smink och hår jag vill hålla på med.
Jag är ju inte en människa som vill jobba på samma ställe, att ha EN arbets plats som man går till varje dag utan jag vill ut och se nya saker och se nya ställen. Det är så jag känner nu och det är nu tiden finns för att kunna göra det.

Tänkte visa lite vad jag gjorde med Emma i går.
Först så gjorde jag pom poms som ännu inte sitter så jag blir nöjd men ni får se iaf. Tyvärr vart bilden med bäst vinkel lite suddig men ni ser iaf.


Sen efter det ville jag testa att göra lite sminkning på henne oxå och där fick fantasin komma fram.


Enjoy if :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0