Period make up

Ja mina tankar igår om vad en period make up var så tänkte jag mer årstids sminkningar men så fel jag hade :)
Utan vi gick igenom årstals sminkningar. Populära sminkningar på 1920-talet o ända fram till 80-talet. så på onsdag ska vi göra en 20-tals sminkning och det är inte fin, ser ut som den där läskiga gubben i saw filmerna som cyklar urscchh kan inte bli annat än fult men vi ska även göra en kleopatra make up på onsdag så nu ska jag leta model. Men om kanske 80 år så kommer ju nästa generation titta tillbaka o se oss och tycka att vi ser helt dum i huvudet :) Hahaaa

Ikväll ska jag försöka plugga o möta Emma oxå och i morgon ska jag göra svin rygg på skolan !!

Ja mycket har förändrats !!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0