Long time

Så där nu är jag tillbaka. Varför så dålig uppdatering förra veckan var för det var sjuuukttt mycket i skolan.. Ursch men nu hoppas jag det är lugnare denna vecka :)

Måndag: Ja iaf hade trend tävlingen och det var skit roligt ska försöka lägga upp bilder så fort som möjligt.
Tisdag: Hade vi crazy hair där jag faktist har bilder på som snart kommer upp.
Onsdag: Nagel vård och dekoration, tror jag har bilder :)
Fredag: Den stor foto dagen där vi skulle göra naturel make up och tyvärr tog jag ingen bild men kommer få bilder sen.

Helgen har varit lugn o skön behövde verkligen lite rehab denna helg :) så vart mys med familjen hos mamma och i tumbo hos morbror. Sen vart det söndags middag hos mormor.

Ja det var min vecka iaf :)

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0